niedziela, 3 stycznia 2016

#2 Motywacja do ćwiczeń

0


Najpierw pragnę podziękować autorce tego cudownego kalendarza - kliknij tutaj, aby przejść do bloga halomisiu.
Gdy tylko spojrzałam na ten kalendarz pojawiło mi się w głowie milion pomysłów.
Na razie stosuję go jako motywator.
Nienawidzę gubić się we własnych myślach!

Żebym czuła się komfortowo muszę mieć wszystko uporządkowane. Uwielbiam to uczucie, kiedy mogę zapomnieć o sprawach zaburzających moje plany. Mogę się wtedy skupić w pełni na konkretnym zadaniu. Do tego właśnie służy mi ten kalendarz - mogę zaplanować treningi i dzięki temu mam więcej satysfakcji oraz czasu. 

Główną częścią motywacji są różne zdjęcia, filmiki.
Gdy potrzebuję motywacji wpisuję w wyszukiwarkę odpowiednie słowa i już.
Pamiętaj, że sukces jest efektem działań a nie gadania i marzenia.




5 tekstów, które motywują:

  1. "Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodź. Jeśli nie umiesz chodzić, czołgaj się. Ale bez względu na wszystko – posuwaj się naprzód."
    ~Martin Luther King
  2. Dziś zrób to, czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to czego inni pragną.
  3. Za rok o tej porze będziesz żałował, że nie zacząłeś pracy nad sobą właśnie dzisiaj.
  4. Każdy krok zbliża Cię do celu. Idź. Nie rezygnuj. Nie warto.
  5. Większość ludzi ponosi porażkę, nie z powodu tego, że mierzyli zbyt wysoko i im się nie udało, ale dlatego, że większość osób mierzyła zbyt nisko i im się udało, albo w ogóle nie podjęli próby.
    ~"Bądź głodny sukcesu."
Miłego treningu!
Zuza


0 komentarze:

Prześlij komentarz